Dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Anique

06 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

We zijn om 13:00 vertrokken richting schiphol ivm de verwachte drukte ivm extra controles. Dat was maar goed ook: we hebben bijna een uur gedaan over het laatste stukje A4. Nu gaat de lange reis beginnen. Eerst een vlucht richting Frankfurt. Dan door naar Singapore om uiteindelijk rond 20:00 (14:00 ned tijd) te landen kn Kuala Lumpur.

• 06 Augustus 2016 - 20:12

Opa Adri:

De eerste vlucht achter de rug. Wij volgen jullie. Goede reis en veel lol en graag wat sateh meebrengen van Boogystreet aan de haven van Singapore. Wij genieten met jullie mee.
    Niet te veel sambal bij.
    Liefs van ons,
    Adri en Ludy.

• 07 Augustus 2016 - 16:51

Oma En Gerard:

ben blij dat jullie goed aangekomen zijn ,met de hondjes gaat alles goed ,krijgen die geen vlees meer ''wij volgen jullie en hoop alleen maar leuke berichten te krijgen veel liefs en een dikke knuffel.

• 08 Augustus 2016 - 04:35

Anique Lauwerijssen:

Haha pap ik denk niet dat die sateh nog goed is als we terug zijn. Maar we gaan zeker op zoek naar Boogystreet aan het einde van onze reis.
    Oma annie: dikke knuffel voor de hondjes.