Mulu National Park - Reisverslag uit Long Terawan, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Mulu National Park - Reisverslag uit Long Terawan, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Mulu National Park

Blijf op de hoogte en volg Anique

21 Augustus 2016 | Maleisië, Long Terawan

We zijn in mulu national park aangekomen. Onze eerste vlucht had vertraging, onze tweede vlucht was een half uur vervroegd zonder dat we het wisten zodat we bijna onze tweede vlucht gemist hebben. Dankzij hulp en met een sprintje trekken hebben we de vlucht toch gehaald alleen komen de koffers morgen vroeg pas. Dus best wel ff stress gehad en achteraf kunnen we er om lachen. Ons longhouse staat midden in het oerwoud en voelen ons net Freek Vonk. Wifi is hier slecht dus ik weet niet of ik iets op de blog kan schrijven maar wij vermaken ons hier wel 3 dagen. We hebben al een wandeling door de botanische tuin gemaakt en vanalles gehoord aan vogels en iets gehoord wat of een aap of een brulkikker kan zijn. Ook hebben we een vleermuis gezien en verschillende hagedissen en een hele lange duizendpoot. we hebben hier heerlijke sateh met rijst gegeten voor heel weinig geld. Dat gaan we zeker nog vaker eten. We gaan zo lekker douchen en een beetje op tijd naar bed want we zijn wel moe van ons deze hectische reis.

• 21 Augustus 2016 - 15:53

Lia Henneman:

Hallo samen, heel leuk om jullie reisverslagen te lezen en de foto's te zien.
    Zo te lezen genieten jullie er ontzettend van. Ben erg benieuwd wat jullie op Borneo weer gaan beleven. Zal vast wel weer een duikje bij horen. Heel veel plezier samen.
    Groetjes, Lia

• 21 Augustus 2016 - 15:59

Adri & Ludy:

Ik heb op google earth gezien wat jullie te wachten staat.
    Inderdaad midden in de rimboe maar het avontuur wil ook wat.
    Wel dichtbij Brunei, het rijkste staatje in de far east word beweerd.
    Veel plezier en smakelijk eten van Adri & Ludy.