Woensdag en donderdag: another 2 days in paradise - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Woensdag en donderdag: another 2 days in paradise - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Woensdag en donderdag: another 2 days in paradise

Blijf op de hoogte en volg Anique

18 Augustus 2016 | Maleisië, Pulau Kapas

Balen he een dag geen bericht :) We hebben 2 heerlijke dagen gehad op het eiland. We hebben het rustig aan gedaan: lekker geluierd in de zon, gelezen en natuurlijk gesnorkeld. Woensdag heel vroeg in de ochtend is er op ons strand een schildpad een gat aan het graven geweest om haar eieren in te kunnen leggen. Er was een hele berg zand omgewoeld, maar volgens medewerkers van turtle sanctuary had ze uiteindelijk geen eieren gelegd. Anders hadden ze de eieren meegenomen en ze uit laten komen in een beschermde omgeving om zoveel mogelijk schildpadden over te houden. Als de kleine schildpadjes uitkomen wachten de vogels maar met name de haaien voor de kust ze op en dat overleven niet heel veel schildpadjes. Vandaag hebben we tijdens het snorkelen 2 schildpadden gezien: adembenemend mooi. Ik Verder heb ik nog 2 kleine blacktip haaitjes gezien. Ok dat was ff schrikken maar voor je het door hebt dat je ze ziet zijn ze weer weg dus helaas geen foto. Later op de middag heb ik nog een haai van 1,5 meter gezien!! Toen ik eenmaal uitgegild was, was deze er ook al vandoor maar ik ben toch maar het water uit gegaan. Ik heb het niet zo op haaien brrr. Tijdens het eten zijn we nog getrakteerd op het uitvliegen van vleermuizen die naast het resort in een grot zitten. Kortom we hebben hier genoeg dieren gezien. Vanavond gaan we onze spullen weer inpakken, want morgen vervolgen we onze reis naar Kuala Terengganu.

  • 18 Augustus 2016 - 20:43

    Pa En Ma:

    Hoi, nou een dag geen bericht en jullie gingen na jaren weer duiken????? En haaien en ander gespuis, had ik het toch ff benauwd. Maar dan komt er s'ochtens weer een app en lees hoe prachtig en leuk het allemaal weer is geweest is dat snel over en kijk uit naar het volgende aventuur. Goede reis en dikke knuffel voor iedereen xxxx

  • 19 Augustus 2016 - 12:15

    Bernadet:

    Ik had inderdaad jullie berichtje gemist... :) Dat is ook wat. Maar goed om weer te lezen dat het een en al genieten is van het natuurschoon. Fijn dat jullie weer zo kunnen genieten van het duiken. En nu eventueel met z'n vieren. Tof zeg ! Het lijkt me echt een geweldige reis, en het gaat nog even door ! Veel plezier weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 9895

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Rondreis Maleisië en Singapore

Landen bezocht: