Dinsdag: Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Dinsdag: Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Dinsdag: Cameron Highlands

Blijf op de hoogte en volg Anique

09 Augustus 2016 | Maleisië, Cameron Highlands

Na een kort nachtje(zeker voor Robin en Anique vanwege jetlag) om 6:00 opgestaan om te vertrekken. Na 2 uur snelweg aangekomen onderaan de berg die naar de cameron highlands gaat. Dit is een zeer smalle, bochtige weg waar het af en toe te smal is om met 2 auto's te rijden, maar daar trekt men zich hier niks vaan aan. Het was maar goed dat wij af en toe een dutje gedaan hebben dat we niet heel de reis meegemaakt hebben :). We zijn eerst langs een prachtige waterval gekomen. Daar hebben we kokosmelk gedronken (niet echt lekker) en bananen gekocht om onze reis te vervolgen naar de theeplantage. Daar aangekomen uitleg gehad over het hele proces van thee maken en natuurlijk thee geproefd. OP de terugweg nog gestopt bij een vlindertuin, cactustuin en rozentuin. Na een reis van 4 uur kwamen we midden in de spits aan in Kuala Lumpur: te voet kom je da sneller vooruit dan met de auto: wat een drukte en de motoren vliegen je aan alle kanten voorbij. 'savonds naar Jalan Alor gelopen: de eetstraat van Bukit Bintang. Onze blonde meiden kregen daar volop aandacht van de obers die je naar binnen proberen te praten wat ons de slappe lach op leverde. Vanavond lekker op tijd naar bed en hopelijk nu wel een goed nacht.

• 09 Augustus 2016 - 19:46

Bernadet:

Wat leuk om weer van jullie te lezen. Hoop dat je snel minder last heb van de jetlag. Dan kun je volop genieten van al het moois. Veel plezier !

• 09 Augustus 2016 - 19:46

Bernadet:

• 10 Augustus 2016 - 05:22

Anique Lauwerijssen:

dank je wel! We hebben gelukkig ff bij kunnen slapen en nu goed kunnen slapen. vanmiddag gaan we weer op excursie.

• 11 Augustus 2016 - 08:35

Michiel En Aukje:

Ha Ha pas maar op met die blonde knapperds daar :-) Straks komen ze met een leuke Maleisiër thuis. :-)