Maandag - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Pulau Kapas, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Anique

15 Augustus 2016 | Maleisië, Pulau Kapas

Vandaag was het een vergelijkbare dag met gisteren: gesnorkeld, gezwommen en in de zon gelegen. De meiden hebben vandaag 2 duiken gemaakt. De eerste duik was bij the south point. Ze zijn tot 9,1 meter diep gedoken de tweede was bij Coral Reef en bij deze duik zijn ze tot 14,2 meter diepgegaan. De water temperatuur was 31 graden. Ze hebben veel vissen gezien o.a. een black tip reef shark, puffy fish en een barracuda en heel veel andere kleinere vissen. De duikinstructeur heeft een schildpad gezien maar die hebben de meiden gemist. Het gaat steeds beter met uitbalanceren in het water. Morgen hebben ze nog een duik en een examen. Richard en ik gaan morgen onze duik theorie opfrissen en 's middags een duik maken. Ik hoop niet dat ik een haai tegenkom want volgens mij ga ik gillen: zelfs al zijn we onder water. Ik heb het niet zo op haaien. Vanavond hebben we een flinke onweersbui gehad, maar na een klein uurtje is het weer droog. We hebben vanavond een BBQ op het resort gehad. Het was super lekker en we hebben allemaal veel te veel gegeten. Nu nog ff uitbuiken. De meiden gaan nog ff de theorie doornemen en morgen weer vroeg op.

  • 15 Augustus 2016 - 21:11

    Adri & Ludy:

    Hallo luitjes, wat een geweldige vakantie hebben jullie daar.
    Ik zou best mee hebben willen duiken maar ik denk niet tot die diepte. 's Mam houd het op de glasboot.
    Lijkt me overigens geweldig om op zo'n diepte die vissen te zien.
    Op de foto lijkt er trouwens veel alg te zitten, iets waar ze bij de olympische spelen in Rio kennelijk in het schoonspringbad (scrabbelwoord) ook last van hebben.
    Ik weet niet of jullie veel mee krijgen van de olympische spelen maar de resultaten vallen tegen.
    Ze hadden veel medailles verwacht ook van de zwemsters maar helaas. De golden girls van 4 jaar terug zijn niet gold meer maar grey.
    Veel duikplezier nog van ons vanuit een plek waar eindelijk ook een beetje de zon schijnt.
    En eet niet te veel want het moet er allemaal weer af ondanks dat het zo lekker is.
    Groetjes van ons en nog veel lol.
    Adri & Ludy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Actief sinds 03 Aug. 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 9948

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2016 - 31 Augustus 2016

Rondreis Maleisië en Singapore

Landen bezocht: