Canopywalk en vertrek naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu Canopywalk en vertrek naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Anique Lauwerijssen - WaarBenJij.nu

Canopywalk en vertrek naar Kuching

Blijf op de hoogte en volg Anique

24 Augustus 2016 | Maleisië, Kuching

Vanochtend spullen weer ingepakt. Voordat we vertrokken naar Kuching hebben we de canopywalk gelopen. Dit is een loopbrug op 30 meter hoogte tussen de boomtoppen. Deze is 480 meter lang met verschillende platforms zodat je kunt genieten van het uitzicht. Een slang kroop behendig over de zijkant van de loopbrug en wij hebben braaf gewacht tot de slang gepasseerd was. Volgens de gids was deze niet giftig, maar het maakt best wel indruk zo'n beest die in een rap tempo op je af komt. Om 12:00 zijn we in een met tape aan elkaar getapte landrover naar het vliegveld gebracht. Gelukkig duurde dit ritje maar 5 minuten. Dit is zo'n klein vliegveld dat we binnen 5 min ingecheckt waren. Met ongeveer 20 passagiers zijn we richting Kuching gevlogen in iets meer dan 1,5 uur. Op het vliegveld zijn we opgehaald door de eigenaar van ons nieuwe hotel. Dit is een oude school doe verbouwd is. Een hele leuke slaapplek voor de komende dagen. Omdat we nu weer in de stad zitten hebben we weer wifi, dus hebben we ook van de afgelopen dagen foto's bij de verslagen gezet.

• 24 Augustus 2016 - 20:27

O(ma) :

Nou ik op internet canopywalk opgezocht, ahum prachtig maar hóóóg! Gelukkig hebben jullie genoten Anique ietsje minder misschien, maar dat mag de pret niet drukken! Op naar de orang utan's beetje familie? Veel plezier groetjes van ons! X

• 25 Augustus 2016 - 20:02

C.dieltjes@ziggo.nl :

OMG

• 25 Augustus 2016 - 20:04

Colette:

Dit had ik nooit gedurfd. Mooi hotel weer.